Som barn udtrykte jeg mig med blyant. Først da jeg rundede de 30, tog jeg penslen i hånden og begyndte at arbejde med farver, primært i akryl og akvarel.
Jeg maler ikke for at passe ind i en bestemt stil, men fordi jeg ikke kan lade være. For mig er maleriet et frirum, et sted hvor stemninger, mennesker og øjeblikke får lov at tage form på lærredet. God fornøjelse!